~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

12 April 2012

Segmen Pemain Idola


BIODATA SAYA

Nama Penuh : Shaun Maloney

Warganegara : Scotland

Tarikh Lahir : 24 Januari 1983. kira sendiri umur saya.

Tempat Lahir : Miri, Sarawak. betul2 sebelah pejabat Petronas.

Posisi : Penyerang

Kelab ; Celtic (2000-2007/2008-2011) Aston Villa (2007-2008) Wigan (2011 - sekarang)

Tinggi : purata tinggi orang Malaysia

Berat : 69 kg

Hobi : mencandat sotong, basuh kereta & tikam nombor

Cita-cita : menjaringkan gol menentang MU. sudah tercapai.

Pemain Idola : Gilbert Cassidy Gawing dan Darren Fletcher.

Senjata Rahsia : nama pun rahsia. mana boleh bagitau. Ferdinand & De Gea ja yang pernah rasa. kah3

Kata-kata Semangat : Agi idup agi ngelaban!!!




"gol semalam saya dedikasikan kepada peminat2 saya di tanah lahir saya dan seluruh umat manusia yang menyokong kami semalam. mmuahh" - kata beliau sambil tersengih.




1 comment:

Old-Trafford said...

Maloney ni adik Rooney ..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...