~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

12 December 2011

Welcome To Manchester




the home of Europe. tidak kira Champions League atau Europa Cup. kesah apa aku?

daripada team satu tu langsung xlayak main Eropah. keh3.

Man Utd menunjukkan respon yang baik selepas kalah dengan Basel dalam saingan Eropah dan mengesahkan tempat ke Europa League dengan membelasah Wolves 4-1 di kandang sendiri.

Rooney dan Nani kembali menemui sentuhan pemusnah dengan masing2 menjaringkan dua gol dan kem MU mengharapkan form ini berterusan sepertimana yang ditunjukkan oleh duo ini di awal musim.

masalah utama dalam kem MU adalah kecederaan lutut serius yang dialami oleh Vidic yang membolehkan beliau berehat hingga ke akhir musim.


masalah kecederaan juga dialami oleh kembar Fabio dan Rafel, menambahkan kerapuhan di bahagian back four MU. alternatif yang digunakan oleh Sir Alex adalah dengan menguji Fryers, left back muda dari skuad simpanan. kita lihat kemampuan anak muda ini dalam perlawanan2 akan datang.

Anderson dan Cleverly juga mengalami kecederaan jangka panjang dan mengurangkan flair dan enthusiasm di jentera tengah MU.

kecederaan Owen, Berbatov dan Chicharito pula menambah derita MU di bahagian serangan meninggalkan Rooney, Welbeck dan Macheda mencari gol.

itu cerita MU. aku cerita pasal cedera pun bukan mau bagi alasan kalah. sekadar berkongsi cerita physio MU masa aku lepak2 dengan diorang tempoh hari.

keh3.

jiran mereka yang bising pula akan mengalami kekalahan pertama di tangan Chelsea. bukan mengharap Chelsea sangat pun, tapi xkan la kelab yang main Champions League boleh kalah lawan kelab Europa League kot.

kan?kan?kan?


agak2 kalau aku pakai begini boleh menang ka?




2 comments:

furqanmasmin said...

tersindir aku..kimbet...hahhhah

Za8 VDSar said...

liverpool xmasuk eropah rupanya..patutla..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...