~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

11 May 2012

Perpindahan Musim Panas - Done Deal

ok.


berita kali ini dimulakan dengan perpindahan striker prolifik dari Jerman, Lukas Podolski. beliau berpindah dari FC Koln yang telah tersingkir dari Bundesliga ke kelab pertengahan BPL iaitu Arsenal. ini dilakukan sebagai usaha untuk memujuk RVP untuk kekal di Emirates sehingga kaki beliau tidak dapat menyepak bola.

gua bosan main kelab2 Jerman nih. gua nak tukar jersi musim depan.

 gua nampak masa depan gua lebih cerah menyarung jersi the Gunners. itu pun kalau Wilshere main power.

next story, perpindahan pemain berbakat dari MU iaitu Paul Pogba. prospek masa depan midfield ini dikatakan tidak sabar untuk bermain dalam kesebelasan utama yang dilihat sangat terhad di Old Trafford. Juventus merupakan destinasi pilihan beliau untuk meneruskan karier.

dari pihak admin MU, aku mengucapkan selamat maju jaya dan jangan mengurat awek Itali di sana.

ini muka Sir Alex yang bengang selepas mendapat tahu Pogba telah menandatangani perjanjian dengan Juve. aku xsanggup upload gambar Pogba untuk mengelakkan pembaca mengalami serangan jamtung serta trauma.


beberapa pembelian juga dijangka akan dilakukan oleh kelab2 ternama Eropah antaranya,

Eden Hazard - menjadi rebutan antara kelab Manchester dan beberapa kelab ternama yang lain. telah memberi hint yang beliau akan menyarung jersi berwarna biru musim depan. pesanan aku, pilihlah kelab yang pakai jersi merah kerana hakikatnya, merah itu power.

gampang apa aku google dapat gambar ni. warning : menyepak tunggul kayu atau serpihan besi tidak akan menjadikan anda power seperti Eden Hazard.


Gregory Van Der Wiel & Moussa Dembele - bukan power pun dua ekor ni. malas aku mau komen. korang main bola power2 dulu baru mimpi masuk team power macam MU ok.

ok, aku mau lepak Upperstar ni. chicks suda lama tunggu.

bai.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...