~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

04 December 2012

Analisis Ringkas Manchester United Setakat Ini

pertama sekali aku ingin membersihkan segala sawang-sawang dan sarang cengkerik yang berselerak di laman blog ini.

seterusnya, izinkan saya mengulas mengenai perjalanan berliku pasukan paling hebat dalam dunia *drum roll* MANCHESTER UNITED!!

BPL : klaseman. 3 mata di hadapan pencabar utama yang juga jiran yang bising, Manchester City. team lain boleh la berebut tempan ke-3 dan ke bawah.

Champions League : Juara kumpulan walaupun masih berbaki satu perlawanan mengatasi pencapaian musim lepas yang hanya mampu makan kuaci tatkala Chelsea menjulang piala. Target ke final makin cerah manakala Chelsea terkandas ke Europa League. kakaka

FA Cup : Piala tadika ini ada baiknya diberikan kepada kanak-kanak yang baru mengenal erti sebenar kekejaman bola sepak tahap rendah. Next game pun aku xtau lawan apa. Dengar-dengar lawan West Ham lagi. Alaa.. yang kalahkan Chelsea tempoh hari.

Capital One Cup : Bukti jelas mengenai kekejaman tahap rendah untuk merebut piala yang bertukar nama setiap kali bertukar penaja ni. Budak-budak yang bermain akan menjadi semakin tabah dan kental menghadapi hari-hari mendatang.

aku malas mau komen panjang-panjang ni. aku akhiri post ini dengan sedikit renungan.

Ada yang datang
ada yang pergi
tapi tak dapat mengatasi
dirimu

p/s : al-Fatihah untuk keluarga Sang Pemimpi yang kehilangan ayahanda tersayang pada 24 November 2012.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...