~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

28 April 2011

Analisis Ringkas Tanpa Perlu Berfikir Panjang

Aku tidur time game Barca vs Real semalam, komitmen kerja punya pasal.

lawan Barca atau Real final nanti, MU tidak akan peduli. tapi fan Arsenal peduli, mungkin sebab kekalahan diorang tempoh hari. (ok Halu Zal, aku nda kutuk Arsenal lg lepas ni)

cuma apa yg membimbangkan aku ialah prestasi player legend yg mengamalkan senaman 'yoga' sampai Patrice Evra pun menyampah dengar cerita yoga pakcik Giggs ni. aku syak Giggs ni makan Tongkat Ali 'raw' campur madu lebah.


"celah kangkang ja aku bagi"



dgn Jose 'The Special One' Mourinho sudah menyerah kalah, bring it on Barca!!!





"ini semua konspirasi peringkat atasan...mcm la aku xtau"




2 comments:

awie ferdinand said...

haha... konsiprasi terulung!

Za8 VDSar said...

tapi mou mengalah dgn konspirasi ini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...