~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

26 April 2011

Perbezaan antara Malaysian Super League dan UEFA Champions League

Malam ini ada dua game yg aku akan tonton secara live.

1. Sabah vs Terengganu

main di Stadium Likas aku predict Sabah menang 2-0. semangat tempatan bro, main tempat sendiri lagi. kalau kalah mcm hari Sabtu lepas, aku mau juga test lempar botol masuk padang. mana la tau kalau2 kena kepala keeper team lawan.

2. Shalke 04 vs Manchester United

cakap banyak nda guna. tengok d mapley ja pun. kemenangan 2gol tanpa balas untuk MU.

perbezaan antara 2game ni?



game pertama bayar tiket, yg lagi satu bayar teh tarik madras.

hahahaha..

aku mau out. sumandak aku suda tunggu di bawah.

8 comments:

Anonymous said...

yg bkin pns, MU skor 2 jak..rugi2 aku bli teh tarik byk2..(gho)

Za8 VDSar said...

napa ko oder byk2?bgus ko mkn ayam tandoori, lg sedap...haha

Anonymous said...

nan dgn tandori suda psti jo..nda mis tu..hahahaa

Za8 VDSar said...

baa..belanja2 la..jgn belanja awek ja..hahaha

Anonymous said...

ada ka tndori d kk tu?kaalu ada bule ba...

Za8 VDSar said...

ada ba..kalau teda, kita suru 2 mamak masak khas utk kita...

Ha Fei Z said...

mcm d pesbuk pla kmu bkomen2 ...haha

Za8 VDSar said...

apa barang layan pesbuk...blog la skrg..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...