~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

28 April 2011

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

saya Abdul MukaBola bertindak sebagai 'supervisa' di blog ini ingin mengucapkan selamat datang dan selamat membaca kepada pengunjung blog yg baru diterbitkan ini.

kami masih lagi menunggu entri sulung dari kem Chelsea dan Liverpool. agak2 kalau tahun depan baru admin kem ni mau post, merasa diorang penumbuk sulung Abdul MukaBola.

oleh itu saya menyeru kepada admin2 berkenaan, sila post entri secepat mungkin. sembang gunggang2 tapi habuk pun tarak. nanti gaji kena tolak, baru la kamu mau komplen mcm2. itu belum lagi kena bagi surat tunjuk sebab, memang dgn Karam Singh Walia la diorng mengadu.

sekian,

"Bertindak Tanpa Arahan"

3 comments:

Halu Zal-Sai said...

sapa ni muka bola ne... ainaa.. cam mo kna bola plak muka ko... aaii..

Za8 VDSar said...

ko tarik aku jal..jgn smpai aku sut muka c abdul ni..aku pemanas orgnya...

Ha Fei Z said...

bejurut2 nnt plasbak d mukanya oleh aku... aii~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...