~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

28 September 2011

Pengalaman cemas di waktu pagi...

Assalamualaikum, dan salam sejahtera... 

disebabkan aku sibuk hari ni, =,= ... jd, aku ceritakan secara ringkas seja la pengalaman cemas aku yg berlaku pagi ni...

''ceritanya begini,.. lepas aku bangun pagi ni,..  aku terus la bersiap2 untuk pegi ofis kan... bla..bla..bla..bla.. bla.. (bla..bla..bla tu smua cerita aku naik bas, komuter p kerja.. jd, xpyh la aku cerita..) ...

smpai d ofis,.. terus la pegi kafe dgn member ofis.. mau pekena secawan dua kupi batang.. aku minum teh tarik jak,..

smpai d pintu kafe.. aku nmpak sesuatu yg menjadikan aku cemas... aku nmpak timbunan surat2 khabar ..

harian metro, kosmo!, NSTP, dan akhbar2 seperjuangan mereka... dgn cemas aku membelek akbar metro

melihat muka surat paling last sekali... akhirnya aku nmpak ... Johor 1-4 Sabah... hahaha...

akhirnya perasaan cemas aku hilang dgn serta merta ditengelami perasaan gembira.. sabah layak ke pusingan

seterusnya menentang T-team (kalu aku x silap la...) ...


ok la... aku mo bt kerja ni.... chow...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...