~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

18 September 2011

Pra-Tonton - MU vs Chelsea, Konspirasi Menjatuhkan MU.


aku taip post ni 30minit sebelum perlawanan antara Tottenham vs Liverpool bermula. prediction aku untuk game yang kurang menarik ini ialah Liverpool menang 2-1. Tottenham bukannya kuat sangat pun. lagipun aku mau jaga hati awek2 ysng sokong Liverpool.

yelah, mana ada awek sokong Tottenham ye dak?kalau ada, kontek aku dan tinggalkan nombor telefon.

ok. game seterusnya adalah Fulham vs Manchester City. prediction aku, Man City menang 3-0. Aguero score 2biji. (team fantasy aku ada budak Aguero ni, sbb tu aku sokong dia sorang ja. heh..heh..heh noob?go to hell.)

seterusnya, game yang ditunggu-tunggu oleh seantero alam jagat raya ini dari Perlis sampailah ke Sabah, kita sudah merdeka. negara makmur...err...sori ternyanyi. semangat patriotik ni telampau menebal sempena hari Malaysia ni.

dengan perang psikologi dari Sir Alex adalah lebih tertumpu utk berperang dengan media yg selalu mengkondem keeper baru MU, De Gea daripada berperang dengan Andre VB. apa guna buang air liur bising-bising dgn lawan yg xkuat. buang masa. bagus support anak ikan sendiri supaya lebih yakin menentang lawan nanti.

aku yakin semua MU haters berharap sangat utk melihat MU jatuh tersungkur di tempat sendiri. tapi tidak mengapa, aku predict MU menang 2-0.

okeh. member aku sudah calling2 dari tadi. lempang jap lagi baru tau. aku suda cakap aku datang 2minit sebelum game Liverpool start. menggelabah la ko ni.


chow~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...