~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

29 February 2012

Hilang Kabel

aku sebenarnya ada banyak benda mau post dekat sini. tapi semua isi2 penting aku tu perlu diperkuatkan dengan gambar.

dan malangnya, gambar tu semua ada dalam telefon bimbit C-ENAM. dan yang paling setannya, kabel USB untuk transfer gambar tu aku xtau letak di mana.

masuk hari ni sudah 1bulan benda alah tu hilang. aku pun jadi buntu xtau apa mau buat. kalau laptop Compaq Presario CQEmpatpuluhdua ni ada bluetooth xpa. ini....

huh! aku mengeluh memikirkan nasibku.

tapi tak mengapa. malam ni aku ada game futsal. boleh release tension rembat muka orang sekali dua.

kbai.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...