~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

16 February 2012

Perjuangan Di Pagi Hari



permainan di peringkat Eropah (xkira la UCL atau Europa League) memerlukan perjuangan yang besar, tidak kira dari pengurus, pemain hatta penyokong sekalipun. kesemuanya memainkan peranan penting untuk menjamin keberterusan hidup sesebuah pasukan dalam peringkat ini.

contoh yang paling mudah, pasukan Arsenal, Wenger dan penyokong Gunners.

Arsenal menghadapi saingan yang hebat apabila disayurkan di San Siro, tapak pelupusan mayat2 pembunuhan mafia Itali. Wenger seperti biasa hanya mampu berak di tepi padang dan penyokong mereka menghadapi kutukan yang hebat samada di tempat kerja, di kedai kopi membawa ke alam siber.

semua ini adalah perjuangan mereka yang suci demi membawa maruah England di pentas Eropah (dan seterusnya mencalarkan maruah itu). xkan mau mengharap pasukan dari Manchester, dua2 pun main Europa League. apa barang.

dan sebagai penyokong MU, perjuangan kami hanya bermula awal pagi besok menentang pasukan Ajax Fabuloso. perjuangan yang suci. yang mempertaruhkan maruah England dan Queen Elizabeth yang telah dipijak2 di Itali. demi menghiburkan penyokong di seluruh dunia.

amboi warna pink lagi


maka ingatlah, penyokong semua perlu bangkit dari tidur awal pagi ini untuk menyokong perjuangan suci ini. persetankan mulut2 celaka mereka yang memperlekehkan perjuangan kita di pentas Eropah.

persetankan komen2 lancang yang bakal dihamburkan kalau2 MU kalah esok (kemingkinan kecil sahaja. jangan risau)

kita cuma perlu balas dengan:

1) hahahahaha...

2) ;-) dan,

3) LOL!

mental mesti fit beb kalau mau sokong team paling power di alam semesta. keh3


prediction aku, Fabuloso 1-3 MU.

kbai.


2 comments:

Unknown said...

amboiii, teda yg kuning ka? haha...

Za8 VDSar said...

pink la smart. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...