~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

12 July 2011

Entri Ringkas.

ada banyak perkara yg bermain di mindaku tika dan saat ini. antaranya:

  1. aku mau beli jersi baru. warna kuning menjadi pilihan hati. mungkin jersi Harimau Malaya, mungkin jersi team Samba, mungkin jersi Borussia Dortmund. Baru la nampak BERSIH. tapi tidak mungkin aku beli jersi away Arsenal. mustahil. hahaha.

  1. malam ni team Malaysia vs Arsenal. dgn ketiadaan Fabregas yg sedikit sebanyak menjejaskan moral menyokong Arsenal di Malaysia, aku jangka permainan Arsenal tidak akan menjadi secantik yg dulu. dgn itu aku predict, 3-2 kemenangan utk Malaysia. Arsenal kelab yg lemah mungkin?hahaha.

  1. dengarnya ada spy dari Barca sanggup ke KL utk menyaksikan perlawanan ini. Sadisnya, Fabregas tidak akan beraksi. Hahaha.

  1. manakala, kelab Manchester United pula sedang mengadakan tour ke negara Uncle Sam tatkala negara itu sedang bergelut dgn penjahat2 Decepticons yg diketuai oleh Sentinel Prime dan Megatron. harapan aku, semoga mereka dpt menelusuri jalan2 berliku utk memperoleh kemenangan di sana. Good Luck United!!


last but not least, pemenang Copa America kali ni adalah Paraguay. Aku berharap dgn sangat. Menanglah Paraguay. Plizz.

Okay. Out for lunch.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...