~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

18 January 2012

Angkara

semalam balik rumah, aku ingat mau layan bola MSL2012 sebab dengar2 ada live T-team vs Sabah. so tepat jam8.45 aku terpacak la depan tv tunggu siaran.

tup2, RTM1 siar PKNS vs Kedah. tapi xpa lah daripada tiada. boleh juga tengok update dari stadium2 lain dan dengar ulasan dari lagenda Dato' Hasbullah Awang.

tapi apa lahanat mainan 2team yang xpower ni?ntah apa2. kalau aku tampar satu2, berguguran bulu mata diorang ni.

bosan yang amat Ya Rabbi.

lain kali kalau mau buat live, pilih la team yang power, macam Sabah contohnya.

ini semua salah FAM, RTM dan Astro. aku mau tiga2 buat sit-up seratus kali sekarang!!!




3 comments:

furqanmasmin said...

sabah punnya game kana tunda pi 27hb ni....ok la 2 kan dari pada teda....hahahh

Za8 VDSar said...

betul ba?aku tampar la yg jaga tiket 2 nanti..

furqanmasmin said...

haahaha...palui.....aku igt kau mau tmpr justin ganai....anak dia aku punya...heheheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...