~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

30 January 2012

Selamat Menyambut Tahun Baru Cina


takziah diucapkan kepada kem MU yang tersingkir dari perebutan Piala FA. team power macam MU memang xlayak main Piala FA atau Carling Cup. Europa League sahajalah piala yang layak untuk MU musim ini di samping juara BPL.


untuk perlawanan hari Sabtu lepas, game dikuasai oleh MU dan Liverpool hanya mengharapkan counter attack dan set piece untuk menjaringkan gol, sehinggalah Scholes dikeluarkan dan dihantikan dengan Chicharito.


ini adalah turning point yang mengurangkan penguasaan MU di tengah padang. kemasukan Charlie Adam dan juga Kunyit ternyata membawa impak positif kepada Loserpool dan berjaya menjaringkan gol kemenangan pada minit-minit akhir.


ternyata perangai Loserpool yang berpegang kepada prinsip "biar xmain Eropah, asal menang lawan MU" memang tidak dapat dipisahkan. kemenangan ini pasti akan dilaung2kan sehinggalah MU menang liga nanti dan Loserpool berada di tempat ke-7.


dan aku akan menjangkakan Loserpool akan terus bangang apabila berhadapan dengan pasukan2 bawahan liga dengan berpandukan kepada prinsip kedua yang mereka pegang iaitu "biar kalah lawan team bawahan, asal menang lawan MU".


tiada alasan ingin dikemukakan oleh penulis di sini memandangkan kedudukan liga jelas menunjukkan bahawa MU lebih power dari Loserpool.


MENANG adalah keputusan semasa tapi POWER itu adalah satu hakikat yang tidak dapat disangkal oleh sesiapa.


sekian dari kem MU.


gONG xI fAT cHAI & hAPPY tHAIPUSAM







No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...