~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

11 January 2012

Bingung

aku pelik + bingung + hairan dengan dua ekor makhluk ni. apa makan sampai begitu sekali main bola. kalau aku sampai tahap umur diorang ni, mungkin aku sudah di atas sejadah bertaubat meratapi dosa-dosa lalu. atau aku sedang cuba menawan gunung tertinggi di dunia. keh3

minum milo anda jadi sihat dan kuat macammm......

"Paul Scholes made an incredible return to the Manchester United team today after retiring last summer. Despite not playing football for eight months, Scholes was brought on for the last half an hour against City in the FA Cup 3rd round game today.

Incredibly, he made more passes than any City player did all game, with a 97% completion rate."

3% lagi Scholes hadiahkan untuk gol kedua MC. heh..heh..heh..

credit: therepublikofmancunia.com



dan juga tidak dilupa "our wing wizard" yang berusia...(kejap aku check balik umur sebenar dia)

37 tahun dan masih menten power. Henry pun kalah. hahaha

tapi kalau Neville yang main balik, aku xtau la apa jadi.

+

+

+

+

+

+

+

+


kbai.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...