~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

05 January 2012

Cerita Bola Awal Pagi


begini ceritanya. ada housemate aku ni fan Liverpool. sorang lagi fan Chelsea. so untuk ambil hati fan Liverpool sorang ni, aku setuju la mau temankan dia pergi tengok game Man City vs Liverpool yang xseberapa penting. fan Chelsea sorang ni pun cakap mau join. semangat solidariti rakan serumah la katakan. aku layankan saja.

tapi yang setannya, game jam 4pagi. lepas tu diorang yang minta aku kejutkan diorang pagi nanti. jadah apa fan begini? memang jadi sejarah la. malam tu aku tidur pun jam 3pagi. layan FM2011 punya pasal.

cerita pasal FM ni, aku sebenarnya sudah naik bosan main benda alah ni. sampai satu tahap aku try manage team Oxford apabenda ntah nama dia. sekarang aku manage team Tottenham sebab team MU sudah terlampau power dalam FM. hahaha

ok. pendekkan cerita.

aku bangun, ambil henpon, buka livescore, tengok result, senyum tawar sikit. 3-0. time tu game sudah habis rasanya.

gila apa tengok Liverpool awal pagi? gila tahu? bagus aku tahajjud cinta.

lagi satu cerita. kali ni team power pula main keesokan paginya. game start awal pagi sama macam game Liverpool. team power punya pasal, aku nekad tidur awal malam itu. suda la pagi tadi xcukup tidur. mata aku mau buka 2jam pun xlarat d ofis.

so, aku balik rumah, bentang tilam, belek2 tv kejap. jarum pendek jam tepat di angka 11.

lepas tu boleh pula tv2 pasang cerita Dil To Pagal Hei tengah2 malam begitu. tayang Madhuri Dixit bergelek pakai sari. ini memang gila. gangguan ini lebih hebat dari gangguan stalker yang sentiasa mengekori 24/7 semata-mata untuk mengorek kisah peribadi. (perasan artis..hahaha)

wayang habis dalam jam1.30 pagi kalau xsilap. jilaka sungguh.

ok. pendekkan cerita.

aku bangun, ambil henpon, buka livescore, tengok result, senyum tawar sikit. 3-0. time tu game sudah habis rasanya.

cerita bola awal pagi ni memang kelakar kan?

siapa cakap xkelakar, rambut dia botak tengah.

kbai.



2 comments:

furqanmasmin said...

cilakak....hahahaha....

Za8 VDSar said...

mana ko pnya cerita?lawan ba cerita aku..ahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...