~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

01 August 2011

Kenali Admin Mukabola #5


Wong Fei Hong memang terkenal dalam kalangan peminat filem2 dari Tanah Besar China terutamanya setelah 6 filem Once Upon A Time In China diterbitkan. apa yg tidak diketahui oleh ramai peminat adalah Wong Fei Hong ini mempunyai seorang adik kandung di Malaysia, beliau adalah xlain xbukan ialah Ha Fei Z. dengan menggunakan nama samaran Brucee Lee, beliau berjaya mengaburi mata orang ramai dan hidup aman damai di Kota Belud.


ini Wong Fei Hong yg hero

walaupun beliau dibesarkan di Kota Belud, darah kepahlawanan beliau begitu terserlah sehinggakan beliau pernah ditawarkan berlakon dalam filem Once Upon A Time In Kota Belud terbitan Skop-pala-kau Production yg mengisahkan perjalanan hidup seorang pejuang yg membela nasib rakyat menentang pemerintah diktator. tetapi, projek ini tidak mendapat kelulusan FINAS kerana mengandungi unsur2 kelucahan yg melampau kerana dengar khabar, Sora Aoi dijadikan heroin cerita ini. xpatut2. ish3.

ini Sora Aoi yg bersopan

disebabkan cinta beliau yg terlalu dalam dalam bidang lakonan, beliau telah membawa diri ke KL ,dan dengar khabar, beliau telah menceburkan diri dalam produksi filem2 porno tempatan. menurut sumber URTV, Ha Fei Z dipetik berkata "kalau berlakon filem lawan2 pun nda kena bagi, bagus aku buat filem lawan2 yg real punya". sejauh mana kesahihan berita ini, saya pun xberani komen. takut menjatuhkan imej blog ini.


berikut adalah biodata admin ini:


Umur : 23/06/1986 (kamurang kira2 la sendiri pakai kalkulator saintifik)

Hobi : mengintai. eh! bukan! maksud saya main gitar. lepas tu gulik2 atas katil sampai tertidur.


Posisi : Penyerang sayap kanan kiri.

Kelab: Passompa FC & Chelsea the Great.

Kenangan Pahit : first time minum kupi yg lupa ditaruk gula.

Kenangan Manis : Berjaya melarikan anak dara org. eh?!! bukan. maksud saya, berjaya melarikan anak orang dari menjadi mangsa penjahat terkenal iaitu Botak Chin. kira menyelamatkan orang la, pastu kena belanja makan kepsi.


Kelebihan : stamina. (ini yg penting. haha. demm) dan kelajuan membawa lari bola umpama Ronaldo.


Makanan Kegemaran : makanan free. (dasar)


Minuman Kegemaran : Teh o ais. sebab, paling murah kalau order d restoran2.


Pemain Diminati : David beckham dan Suharmin Yusoff


Impian : menyertai program rancangan realiti terhangat masakini iaitu "Imam Muda".


dari segi pencapaian dalam bidang sukan, beliau pernah dinobatkan juara senamrobik atas katil peringkat Daerah dan merupakan pemegang Guiness World Book of Records senamrobik paling lama atas katil. stamina yg kuat menjadi kelebihan beliau dalam acara ini.

beliau juga adalah pemegang tali pinggang hitam dalam Karate-do, Taekwon-do, Ju-do, Taichi-do Kung Fu-do dan Ninjutsu-do. kalau xpercaya, kamu org boleh test power dgn beliau bila-bila masa pada waktu malam sahaja kerana pada masa ini sahaja, tenaga beliau berada pada tahap tertinggi. siang? beliau akan berada di ofis utk mencari pelakon2 dan skill2 baru utk filem beliau. workaholic tahap gaban.

dalam bolasepak, saya sebagai supervisa besar blog ini pun belum pernah menyaksikan beliau beraksi. xtau macamana Lembaga Pengarah ambil beliau jadi admin. huh

sekian sahaja utk kali ini.


enjoy!!



p/s: gambar admin Ha Fei Z boleh didapati dalam header blog ini. haha

4 comments:

Halu Zal-Sai said...

yg ada sora aoi tu npa... gila pnya admin.... kdptn la ko tu admin.... hihih...

Za8 VDSar said...

ni admin blue ni..cilaka pnya abdul..haha

she's kaki comey said...

Hadoiiiii lucuuuuu

Ha Fei Z said...

saiton btul c abdul taruk sora aoi... hahaha... demm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...