~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

22 August 2011

Tapi Sebelum Itu....


mari kita recap balik perlawanan yg kurang penting EPL hari Sabtu 20 Ogos bersamaan 20 Ramadhan yg lepas...

al-kisahnya bermula di kota London...



ini biskut ping pong yg bertaraf lagenda

+

+

+


ini Frimpong yg bertaraf sampah

heh..heh..heh.. (ketawa menganjing)

manakala 3jam kemudian juga di Kota London...


"gua abang LONG. walaupun muka gua jambu, gua tetap ganas. xpercaya, tanya Alex"

tapi tetap xboleh lawan...

+

+

+


gua ayahanda MALOUDA. lu langgar kawasan gua, lu mati!!


sekian. selamat menunggu game Man Utd vs Tottenham.

peace!! ~


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...