~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

23 May 2011

Rekod Dicipta untuk Dipecahkan

aku cek dalam draft tadi, rupanya ada satu artikel aku yg masih masih di pertengahan jalan dan aku lupa update. aku taip 2minggu lepas kalau xsilap. disebabkan aku malas tambah isi2 penting, kamurang layan ja la post aku yg pra-matang ni. hahaha.


rakyat jelata sudah maklum bahawa pasukan paling hebat di bima sakti, Manchester United telah memenangi kejuaraan liga untuk kali ke 19, mengatasi rekod yg dipegang bersama dgn Liverpool selepas seri dgn Blackburn. oleh itu, pasukan lain hanya boleh bermimpi basah untuk meramas piala liga untuk musim ini. upacara meramas piala dijadualkan diadakan di Old Trafford minggu depan. (semalam kalau ikut masa sebenar)

Rooney menjaringkan gol penyamaan

maka bergembiralah pemain2 MU


kelab setempat, Manchester City pula telah mengalahkan Stoke City untuk memenangi piala pertama mereka sejak 35tahun. sadis b'campur kasihan juga dgn kelab jiran ni, 35tahun xangkat piala, sempat monopos wei. dengan skuad yg dibentuk dgn duit lebih 200juta pound, mereka telah berjaya mengangkat Piala FA dan menjamin tempat ke Champions League. (diorng dapat no.3 di atas Arsengal) macam xberbaloi ja. huh.

28+22 = 50 juta pound sterling


manakala di Itali, kelab kuda tua AC Mizal...eh, silap...AC Milan telah berjaya menjuarai Serie A setelah menang bergaya ke atas Cagliari. pasal liga Itali ni aku malas mau bebel banyak2. Inter, Juventus n Roma pun langsung xbg fight.

pasukan paling sukses di Seria A?hahaha


lain pula ceritanya di Primera Liga Sepanyol dan Ligue 1 Perancis yg mana menyaksikan........

+

+

+

+

+


sekian saja utk kali ini, terima kasih.

gantung kan? siapa puas, dia 'premature ejaculation'. hahaha.


7 comments:

furqanmasmin said...

kindet....'premature ejaculation'...babi...hahah....crita bha psl liga prancis..lilie bha mng 2.....kau dgr dlu lagu kita nie...hahahah

Za8 VDSar said...

ko taip la..jgn tulis pakai tgn..nnti PE plak ko sana dpn komputer...hahaha

lagu ni mmg macam cibai..hahaha

Ha Fei Z said...

act... blog kita ni utk tatapan umum... kalu buli, jgn la pakai ayat-ayat yang buli myebabkn rembesan ...hahaha

::Sang Pemimpi:: said...

act...bha klu sda bujang cmna...hahhaha

Za8 VDSar said...

apit..itulah perntingnya Englis Education..aku menaip sambil memberi info ba..nnti diorng google la 2 klu drg xtau..haha

Fur..ko jgn buat hal sana...bedarah suda telinga aku dgr lagu YNWA d blog ni..babi..haha

Halu Zal-Sai said...

PE.... ainaa... lgu YNWA... ainaa... blog ka jg ni.. ainaaa...

Za8 VDSar said...

ini bukan stroke ni..ini seteruk beno..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...