~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

31 May 2011

suda 4 hri ka?.... 4 hr suda Champions League kan..

Ooo.. yaa... 3-1 plak tu aaa... Barca tlah mmenangi Champions League... walaupun gua lmbt post ni brg dsbbkan ksibukan yg mlanda bila brada di mktb... huh... asaimen blum siap... tp tia pa... Barca mng... hihihi.. jaringan 3 berbalas 1 (offside) sudah ckup untuk clubbing Catalan membawa pulang Piala yg menjadi buruan dan idaman stiap masyarakat terutama pemain Kelab2 Eropah....

Tahniah kepada Barcelona kerana telah memenangi perlawanan yg berprestij itu.... dan sememangnya memang mereka layak untuk memenangi perlawanan itu.... dengan corak yg dtonjolkan pmain Barca yg tidak mengira siapa lawan mereka... mereka seolah-olah telah membuat pasukan lawan seperti tidak keruan, tidak teratur dan tidak mempunyai hala tuju yg diinginkan.. dan akhirnya... 3 gol dijaringkan masing2 oleh pedro, messi dan villa... gol tunggal yg dijaring Man.U hasil daripada Rooney dengan tendangan lencong yg amat cantik... tetapi tidak dpt menyelamatkn pasukan beliau...

Walau bagaimanapun, Sabah akan menentang K.L d stadium Likas pada 1hb Jun bersamaan hari Rabu... pada jam 8.15 mlm..... kita saksikan plak Liga Super yang akan berlangsung esok malam.. sokongla pasukan negeri kita.. jgn biar mereka merasa kesunyian.. ramaikn lah stadium kita esok... ok... gua mau sambung esaimen gua...

1 comment:

Za8 VDSar said...

aku tampar ko jal..manada game hari ni...offside suda aku sma c apit..cilakak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...