~ Untuk laman sosial, kita ada 'Mukabuku'. Untuk laman bolasepak santai, kita ada 'Mukabola' ~


- Za8 VDSar, Founder.
- Halu Zal-Sai, Producer.

18 May 2011

Who Did That??


ok. saya sebagai 'supervisa besar' dalam blog ini ingin mengeluarkan amaran kepada admin yg telah mencemarkan blog ini dgn Header Pic yg bisa membuatkan pembaca muntah darah selama 3hari, 2malam. sila perbaiki skill 'editing' anda sebelum ramai lagi yg menjadi mangsa kekejaman anda.

kepada pembaca, kami dari pihak pengurusan MukaBola ingin menyusun 10jari tangan dan kaki andai Header Pic itu mengganggu ketenteraman hidup anda sehinggakan anda menggilai rupa paras ke-empat2 admin yg kacak walau dalam sedar atau dalam tidur anda. ini adalah sindrom yg biasa terjadi kepada mereka2 yg lemah semangat dan jarang turun jogging petang2.

tetapi jangan bersedih dan gundah gulana. pihak pengurusan telah membuat mesyuarat tergempar dan hasilnya, kami ingin memberikan pampasan kepada anda yg telah menjadi mangsa kekejaman admin yg bertanggungjawab membuat header ini. pampasan berupa percutian 3hari, 2mlm ke Nexus Karambunai Resort bersama admin terpilih untuk merawat luka di dalam hati anda sambil bermandi-manda ditepian pantai. (kos tanggung sendiri)

untuk melayakkan anda menerima pampasan ini, sila e-mel gambar berukuran pasport terkini, nama, no. telefon dan setem hasil rm10 ke alamat e-mel kami, mukabola[at]gmail[dot]com. jika anda tidak menerima jawapan dalam masa 6bulan, sila anggap permohonan anda sudah dibuang ke tong sampah.

tarikh akhir untuk menghantar permohonan adalah pada 29hb Mei 2011 sebelum kick off final Champions League.

sekian. majulah MukaBola untuk negara. peace.



7 comments:

Halu Zal-Sai said...

bgs lg aku edit... ainaa...

::Sang Pemimpi:: said...

aku tau 2...msti c awie....hahahha

awie ferdinand said...

ai.. aku pula a fur. haha... yg pnting bkn aku punya angkara :)

::Sang Pemimpi:: said...

ada admin halus la ni....bkn dang halus aa.....hahahha

Za8 VDSar said...

admin halus tu macam jin ka fur?bole merasuk?hahahaha

Ha Fei Z said...

hahahaha.. tenang kamu.. sa baitu pigi taruk sana,.. kasi idea skit... kalu ada yg lagi bagus.. kasi tukar seja... nda kisah la.. sa pakai paint seja tu.. teda photoshop sa nakk... haha...

Za8 VDSar said...

power juga la ko edit pakai paint..ada muka jga gambar ni...sukur..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...